NOVA CONVOCATÒRIA D’AJUDES DE L’IISPV PER AL PROJECTE CIENTÍFIC COMÚ

Objecte

1) Objectius:

1. Fomentar la investigació, la transferència i la difusió dels resultats a la societat.
2. Promoure el treball col·laboratiu entre grups inter i intra-àrees.
3. Promocionar grups emergents.

 

2) Tipus d’accions a finançar:

1. Accions de formació, comunicació o difusió organitzades pels grups de l’IISPV i les despeses derivades de l’assistència a congressos on un investigador R2/R3 o un investigador clínic doctor presenti treballs col·laboratius en format oral.
2. Ajuts per a publicacions en accés obert (Open Access). És imprescindible que el primer i darrer signant siguin investigadors de l’IISPV i que consti la filiació IISPV.
3. Projectes pilot o proves de concepte que puguin derivar en projectes de més envergadura i que preferiblement es desenvolupin entre dos o més grups dins làrea.
4. Esdeveniments de networking entre grups de recerca per fomentar projectes col·laboratius, i impulsar la innovació i la transferència de coneixement.

 

3) Requisits

Per a totes les accions, és requisit indispensable que siguin organitzades i hi participin almenys dos grups de la mateixa àrea. En el cas que siguin grups de dues o més àrees diferents, la decisió es consensuarà entre els coordinadors de les àrees implicades.

 

4) Presentació de sol·licituds:

  • Hi haurà 4 convocatòries anuals (1 trimestral). A cada convocatòria el coordinador/a de l’àrea prioritzarà un dels 4 tipus d’accions a finançar i s’informarà tots els investigadors (correu electrònic, newsletter). Aquesta priorització no impedeix que a cada convocatòria es puguin presentar sol·licituds de qualsevol dels 4 tipus.
  • La convocatòria estarà oberta els primers 10 dies dels mesos de febrer, abril, juliol i octubre.
  • La sol·licitud haurà de ser autoritzada pel/per la responsable dels grups implicats a través d’un formulari disponible a la web de l’IISPV. A la sol·licitud hi haurà de constar un resum de la proposta, dates, pressupost i import sol·licitat, entre altres dades.

5) Import:

Hi ha un import màxim de finançament per tipologia:

  • Activitats de formació, comunicació o difusió: 2.000 euros.
  • Assistència a congressos: 500 euros.
  • Ajuda per a la publicació en accés obert: 1.000 euros.
  • Projectes pilot o proves de concepte: 3.000 euros.
  • Esdeveniments de networking: 500 euros.

*A final d’any, segons la disponibilitat pressupostària, es podran fer excepcions a les quantitats marcades.

 

6) Criteris d’avaluació:

  • Impacte científic i rellevància de la proposta per a l’àrea de recerca (30%).
  • Potencial de col·laboració interdisciplinària i promoció de grups emergents (40%).
  • Viabilitat i claredat de la proposta, incloent-hi la justificació del pressupost sol·licitat (15%).
  • Innovació i originalitat de l’activitat o projecte proposat (15%).

7) Comitè d’avaluació:

Estarà format pel/per la coordinador/a de l’àrea corresponent, dos investigadors/es de l’àrea designats pel comitè assessor de direcció (CAD) i la responsable de l’OT. En cas de conflicte d’interès (COI)*, l’investigador s’abstindrà de participar a l’avaluació. Les decisions preses pel comitè davaluació són definitives i no admetran període dal· legacions.

*Es considerarà que l’investigador té un COI quan la sol·licitud pertanyi al seu propi grup de recerca o provingui d’un grup amb què mantingui una col·laboració estreta, ja sigui a través de projectes conjunts o més de tres publicacions en els darrers tres anys.

 

Si esteu interessats, ompliu el formulari de sota.

Estàs interessat?

Omple el següent formulari per rebre més informació: