La Dra. Mònica Bulló, una de les 100 científiques més destacades de l’Estat

MÉS INFORMACIÓ

La Dra. Mònica Bulló, una de les 100 científiques més destacades de l’Estat

La investigadora de l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili i de la Universitat Rovira i Virgili ha estat reconeguda per part d’aquest rànquing publicat pel CSIC

La Dra. Mònica Bulló, investigadora de l’IISPV i la URV.

La investigadora Mònica Bulló, responsable del Grup de Recerca en Nutrició i Salut Metabòlica (NuMeH) de l’IISPV i la URV, és una de les 100 científiques més destacades de l’Estat, ja que forma part de la tercera edició del Rànquing d’investigadores espanyoles i estrangeres que treballen a universitats i altres institucions de recerca de l’Estat espanyol, que elabora el CSIC (Consell Superior d’Investigacions Científiques), segons les dades extretes dels seus perfils públics personals a Google Scholar.

La Dra. Bulló ha estat una de les 100 investigadores seleccionades, en un rànquing que ha tingut en compte dades de fins a 9.765 perfils. El rànquing està ordenat, en primer lloc, segons l’índex h i, en segon lloc, pel nombre de citacions.

L’objectiu d’aquesta classificació és incrementar la visibilitat de les investigadores i la seva tasca a través de Google Scholar, un motor de recerca de Google especialitat en buscar contingut científic i acadèmic.