Actualització del nou equipament de ressonància magnètica de la Unitat d’Investigació Clínica (IRB CatSud)

Unitat D’investigació Clínica

Presentació:

Donar a conèixer les característiques tècniques del nou equipament de ressonància magnètica i les seves aplicacions en estudis clínics.

Objectiu:

  • ● Donar a conèixer les característiques tècniques del nou equipament de ressonància magnètica i el compromís de col·laboració i suport en la recerca en estudis i assaigs clínics

 

Competències:

  • ● Sessió informativa, no està dirigida a adquirí noves competències

 

Públic a qui va adreçat:

  • ● Investigadors
  • ● Personal de Plataformes
  • ● Personal Sanitaris

 

Metodologia:

Es combinarà l’explicació teòrica amb casos pràctics de l’àmbit de la recerca

Ponent: Gerard Blasco Solà

Especialista d’aplicacions clíniques i producte de Ressonància Magnètica a Philips amb àmplia experiència en clínica assistencial, recerca i formació de professionals en l’àmbit de la imatge mèdica

INSCRIPCIÓ

La inscripció es pot realitzar mitjançant l’enllaç o el codi QR que s’adjunten a continuació (no és necessari utilitzar ambdues opcions).

Així mateix, és imprescindible formalitzar la inscripció amb l’adreça electrònica en la qual es desitgi rebre el certificat, així com indicar correctament el nom i els cognoms, atès que aquestes dades s’utilitzaran per a la seva emissió.

Ressonància magnètica

INFORMACIO IMPORTANT

Cursos

  • Data: 11 de juny de 2026 Horari: de 11.30h a 13.00h
  • Aula de docència (14) de HUSJR
Afegir a la teva agenda