IC01_22 TÈCNIC/A DE GRAU MITJÀ DE COMUNICACIÓ.
28/01/2022
Descripció del treball
La unitat de Comunicació de l’IISPV:
- Gestiona la imatge de l’Institut,
- Elabora, executa i coordina l’estratègia de comunicació aprovada en el Pla de Comunicació.
- Elabora continguts d’atenció a l’usuari. Així mateix, participa en el desenvolupament dels projectes web i de comunicació digital.
La unitat està adscrita funcionalment a la direcció i gerència de l’IISPV i en estreta relació amb la resta d’unitats de l’institut.
La persona escollida haurà de desenvolupar, principalment aquestes tasques:
- Redacció, revisió i elaboració de continguts (web, campanyes email màrqueting, catàlegs, etc).
- Edició i manteniment del continguts web i xarxes socials.
- Renovar els webs existents, d’acord amb els criteris tècnics, d’estil i d’imatge institucionals, i elaborar si s’escau, nous webs.
- Millorar la usabilitat, l’accessibilitat i la garantia de la qualitat dels portals web.
- Campanyes d’ email màrqueting, creació, gestió i seguiment
- Gestió de la imatge institucional.
- Disseny gràfic i imatge dels materials per la promoció general i específica.
- Coordinació de portals
- Detecció i avaluació de millores potencials al web.
- Col·laboració amb proveïdors externs en el desenvolupament de les funcions.
- Redacció del pla de comunicació de l’institut, execució del pla de comunicació i de les estratègies comunicatives institucionals de l’àmbit d’actuació.
- Contribuir al desenvolupament de les eines i aplicacions informàtiques institucionals pròpies de l’àmbit d’actuació.
- Usar, mantenir i millorar els sistemes de gestió de processos i tasques, així com d’organització de la informació.
- Desenvolupament d’una estratègia de captació de fons públics i privats.
- Diseny i implementació de campanyes i accions de mecenatge per a la captació de fons públics i privats institucionals i per a grups de recerca.
- Establiment de sistemes de mesura de l’èxit del mecenatge i impacte del pla de comunicació de l’Institut
- Organització d’actes institucionals i promocionals
- Altres funcions assignades per Direcció i Gerència vinculades a l’àmbit d’actuació.
PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA
- Formació mínima universitària de grau (diplomatura o grau), en l’àmbit de la comunicació.
- Formació complementària relacionada amb l’àmbit de la comunicació, en general, i amb l’àmbit de la comunicació digital, disseny gràfic, i/o el màrqueting i la publicitat i/o comunicació audiovisual, o similar, en particular.
REQUISITS
- Redacció de textos corporatius, institucionals, de promoció i captació orientats al web i a les campanyes digitals.
- Excel·lents competències comunicatives.
- Nivell alt (nadiu o acreditat) d’expressió oral i escrita en català i castellà.
- Nivell d’expressió oral i escrita d’anglès, (minim nivel B2 o similar acreditable)
- Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office) especialment Excel i Power Point, nivell avançat.
- Experiència mínima de 3 anys demostrable en l’àmbit la comunicació i la comunicació digital, en particular, així com en màrqueting.
- Competència i experiència amb sistemes de gestió de continguts web (CMS). Es valorarà positivament l’experiència amb CMS corporatius: Houdini, WordPress, Liferay…
- Aptituds per treballar en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, d’organització, amabilitat, dinamisme, polivalència, rigor, responsabilitat i confidencialitat.
ES VALORARÀ
- Habilitat per a les relacions personals.
- Domini de Photoshop, Indesign, Illustrator o programes similars
- Formació complementària
- Motivació, creativitat, iniciativa i actitud proactiva.
- Capacitat d’aprenentatge continuat, flexibilitat i adaptabilitat.
- Compromís amb la qualitat, amb l’optimització dels recursos i amb la consecució de resultats.
- Coneixements de SEO, optimització i posicionament als cercadors.
- Coneixements d’HTML 5 i CSS 3.
- Coneixements en gestió de CRM.
- Domini de conceptes web bàsics (servidor, enllaç, redirecció, fil d’Ariadna, error 404…).
- Nocions de disseny web i disseny adaptatiu (responsive).
- Nocions de tecnologia i qüestions tècniques relacionades amb el funcionament d’un web.
- Interès i cura per la llengua, i pulcritud en la correcció lingüística.
- Versatilitat per adaptar el to i el missatge al públic i als objectius.
- Competència en la traducció de textos escrits, en especial català-castellà i Català-anglès.
- Domini avançat d’internet i coneixement de les noves tendències a la xarxa i els nous formats comunicatius.
- Coneixement d’eines específiques utilitzades en la gestió de projectes web: InVision, Basecamp… o similars.
- Altres aplicacions i eines digitals utilitzades en el món de la comunicació i la comunicació digital, en particular.
- Experiència prèvia en projectes similars.
- Domini avançat d’internet i coneixement de les noves tendències a la xarxa i els nous formats comunicatius.
- Coneixement d’eines de planificació de projectes i tasques: JIRA, etc.
- Capacitat d’identificació i de resolució de problemes i reptes.
- Nocions sobre la legislació vigent en matèria de protecció de dades, de galetes (cookies), sobre els drets d’imatge i els drets d’autor.
- Experiencia previa en fundraising.
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
- Selecció de CV’s: S’identificaran els CV’s aptes i no aptes segons requisits exigits. Els aspirants que no compleixin els requisits indicats en el punt perfil de la persona i requisits no passaran a la següent fase.
- Valoració del CV: Valoració dels currículums fins a una puntuació màxima de 40 punts.
- Carta escrita de Motivació: Adjuntar al currículum una carta de motivació amb una llargada màxima de 2500 caracters amb espais. Amb una puntuació màxima de 20 punts.
Per accedir a la fase d’entrevista és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 30 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum i prova escrita
- Entrevista personal (entrevista). Amb una puntuació màxima de 40 punts.
Ítems |
40 |
Actitud |
10 |
Encaix en el lloc de treball |
10 |
Experiència, funcions desenvolupades/habilitats |
10 |
Treball en equip |
10 |
COMITÈ DE SELECCIÓ
- President/a: Dra Elisabet Vilella. (Direcció)
- Vocal 1: David Martín. (Recursos Humans)
- Vocal 2: Ivan Rodón. (Tècnic d’àrea)
- Vocal 3: Jordi Duch. (Tècnic d’àrea)
SUPLENTS:
- President/a: Dr. Joan Vendrell. (Direcció)
- Vocal 1: Ana Méndez. (Recursos Humans)
- Vocal 2: Montse Cartanyà. (Tècnic d’àrea)
- Vocal 3: Jordi Cubells. (Tècnic d’àrea)
CANDIDATURES
Per qualsevol dubte o qüestió: recruitment@iispv.cat
DATA LÍMIT DE RECEPCIÓ DE CV 28/01/2022
COMUNICACIONS
L’IISPV informarà als candidats si han estat admesos o exclosos per accedir a l’entrevista.
Condicions laborals
- Tipus de jornada: completa
- Lloc físic de treball: Qualsevol de les seus de l’IISPV (Principalment, HUSJ de Reus, HUJ23 de Tarragona, Facultat de Medicina de Reus)
- Contracte: Indefinit.
- Categoria: Grup 2
- Retribució: 27.404,02 € anuals bruts
- Incorporació aproximada: segona quinzena de febrer de 2022