MORE INFO

IC14_25 PERSONAL TÈCNIC DE COMUNICACIÓ I MECENATGE

07/03/2025

Job description

CONVOCATÒRIA DE VACANT IC14_25

 

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Personal tècnic de comunicació i mecenatge

 

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

L’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) és una institució que integra la recerca en l’àmbit de la biomedicina al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre. L’IISPV és l’instrument amb què s’han dotat els hospitals universitaris d’ambdues regions sanitàries (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona, Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Hospital Universitari Institut Pere Mata de Reus) i la Universitat Virgili, per tal d’aglutinar i gestionar la recerca i la innovació biomèdica al territori.

Número de places: 1

La persona escollida haurà de desenvolupar, principalment aquestes tasques:

  • Redacció, revisió i elaboració de continguts (web, campanyes email màrqueting, catàlegs, etc).
  • Edició i manteniment del continguts web i xarxes socials.
  • Renovar els webs existents, d’acord amb els criteris tècnics, d’estil i d’imatge institucionals, i elaborar si s’escau, nous webs.
  • Millorar la usabilitat, l’accessibilitat i la garantia de la qualitat dels portals web.
  • Campanyes d’email màrqueting, creació, gestió i seguiment.
  • Gestió de la imatge institucional.
  • Detecció i avaluació de millores potencials al web.
  • Col·laboració amb proveïdors externs en el desenvolupament de les funcions.
  • Redacció del pla de comunicació de l’institut, execució del pla de comunicació i de les estratègies comunicatives institucionals de l’àmbit d’actuació.
  • Desenvolupament d’una estratègia de captació de fons públics i privats.
  • Disseny i implementació de campanyes i accions de mecenatge per a la captació de fons públics i privats institucionals i per a grups de recerca.
  • Establiment de sistemes de mesura de l’èxit del mecenatge i impacte del pla de comunicació de l’Institut
  • Organització d’actes institucionals i promocionals.
  • Altres funcions assignades per Direcció i Gerència vinculades a l’àmbit d’actuació.
  • Redacció del Pla de mecenatge de la institució, execució i seguiment.
  • Disseny, implantació i desenvolupament de l’estratègia de captació de fons de mecenatge (donacions, patrocinis, campanyes…).
  • Organització d’esdeveniments i activitats dirigides a la captació de fons.
  • Establir relacions amb empreses privades i del sector públic: cerca, fidelització i seguiment.
  • Disseny i seguiment de campanyes de comunicació i mecenatge amb la societat.
  • Enfortir els canals actuals de captació i comunicació i desenvolupar-ne de nous.
  • Suport als grups de recerca per portar a terme iniciatives de fundraising.
  • Redacció de materials.

 

PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA

REQUISITS

  • Formació mínima universitària de grau, en l’àmbit de la Comunicació, Màrqueting, Periodisme o relacionada.
  • Formació complementària relacionada amb l’àmbit de la comunicació, en general, i amb l’àmbit de la comunicació digital, màrqueting i la publicitat i/o comunicació audiovisual, protocol i organització d’esdeveniments o similar.
  • Redacció de textos corporatius, institucionals, de promoció i captació orientats al web i a les campanyes digitals.
  • Excel·lents competències comunicatives.
  • Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office) especialment Excel i Power Point, nivell avançat.
  • Experiència mínima de més de 5 anys demostrable en l’àmbit la comunicació i la comunicació digital.
  • Experiència amb campanyes de mecenatge, publicitat o comunicació (televisió, radio, premsa…)
  • Aptituds per treballar en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, d’organització, amabilitat, dinamisme, polivalència, rigor, responsabilitat i confidencialitat.

 

ES VALORARÀ

  • Habilitat per a les relacions personals.
  • Formació complementària
  • Motivació, creativitat, iniciativa i actitud proactiva.
  • Capacitat d’aprenentatge continuat, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Compromís amb la qualitat, amb l’optimització dels recursos i amb la consecució de resultats.
  • Nocions de tecnologia i qüestions tècniques relacionades amb el funcionament d’un web.
  • Interès i cura per la llengua, i pulcritud en la correcció lingüística.
  • Versatilitat per adaptar el to i el missatge al públic i als objectius.
  • Competència en la traducció de textos escrits, en especial català-castellà i Català-anglès.
  • Altres aplicacions i eines digitals utilitzades en el món de la comunicació i la comunicació digital, en particular.
  • Experiència prèvia en projectes similars.
  • Domini avançat d’internet i coneixement de les noves tendències a la xarxa i els nous formats comunicatius.
  • Capacitat d’identificació i de resolució de problemes i reptes.
  • Experiència prèvia en fundraising.

 

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

  • Selecció de CV’s: S’identificaran els CV’s aptes i no aptes segons requisits exigits. Les persones aspirants que no compleixin els requisits indicats en el punt perfil de la persona i requisits no passaran a la següent fase.
  • Valoració del CV Valoració dels currículums fins a una puntuació màxima de 45 punts.
  • Carta escrita de Motivació: Adjuntar al currículum carta de motivació amb una llargada màxima de 2500 caràcters amb espais. Amb una puntuació màxima de 15 punts.

Per accedir a la fase d’entrevista és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 40 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum i carta de motivació.

  • Entrevista personal. Amb una puntuació màxima de 40 punts.
Ítems 40
Actitud 10
Encaix en el lloc de treball 10
Experiència, funcions desenvolupades/habilitats 15
Treball en equip 5

La persona seleccionada ha d’haver obtingut una puntuació mínima de 80 punts en la suma de puntuacions de la valoració de totes les fases del procediment de selecció.

 

COMITÈ DE SELECCIÓ

President/a: Francesc López Saperas. (Gerència IISPV)

Vocal 1: Elisabet Galve (Direcció OT IISPV)

Vocal 2: Conchi Aznárez (Recursos Humans IISPV)

 

SUPLENTS:

President/a: Elisabet Galve (Direcció OT IISPV)

Vocal 1:  Conchi Aznárez (Recursos Humans IISPV)

Vocal 2: Anna Méndez (Recursos Humans)

 

CANDIDATURES 

Per qualsevol dubte o qüestió: recruitment@iispv.cat

 

DATA LÍMIT DE RECEPCIÓ DE CV 07/03/2025

 

COMUNICACIONS

L’IISPV informarà a través de la pàgina web a les persones candidates si han estat admeses o excloses per accedir a l’entrevista.

 

HR EXCELLENCE IN RESEARCH

L’IISPV garantirà el dret a la igualtat d’oportunitats i de tracte, així com l’exercici real i efectiu de drets per part de les persones amb discapacitat en igualtat de condicions respecte a la resta de ciutadans i ciutadanes, a través de la promoció de l’autonomia personal, de l’accessibilitat universal, de l’accés a l’ocupació, de la inclusió a la comunitat i la vida independent i de l’erradicació de qualsevol forma de discriminació, de conformitat amb els articles 9.2, 10, 14 i 49 de la Constitució espanyola i a la Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat i els tractats i els acords internacionals ratificats per Espanya.

En cas d’empat, es prioritzarà la contractació de la persona amb discapacitat.

En cas d’empat entre persones de diferent gènere, es contractarà a la persona del gènere menys representat en el grup de treball/departament/servei en el que s’incorpori.

L’IISPV compta amb l’acreditació europea The Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R), compleix els principis generals de la Carta Europea de l’Investigador i el Codi de conducta per a la contractació d’investigadors.

 

Labor conditions

CONDICIONS LABORALS

  • Tipus de jornada: completa
  • Lloc físic de treball: Qualsevol de les seus de l’IISPV (Principalment, HUSJ de Reus, HUJ23 de Tarragona, Facultat de Medicina de Reus).
  • Contracte: Indefinit.
  • Retribució: segons vàlua.
  • Incorporació aproximada: Immediata.