IC84_25 – PERSONAL TÈCNIC DE GESTIÓ DE DADES
08/01/2026
Descripció del treball
L’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) és una institució que integra la recerca al camp de la biomedicina al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre. L’IISPV és l’instrument del que han estat dotats els hospitals universitaris d’ambdues regions sanitàries (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona, Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Hospital Universitari Institut Pere Mata de Reus) i la Universitat Rovira i Virgili, per aglutinar i gestionar la investigació.
Número de vacants: 1
La persona escollida haurà de donar suport en les següents funcions i activitats:
- Planificar, recollir, organitzar i estandaritzar les dades necessàries per donar resposta als indicadors estructurals, econòmics i de producció científica de les unitats i dels grups de recerca de cara a la seva explotació i difusió, així com a les peticions d’organismes externs.
- Donar resposta a les diferents peticions internes i externes de dades i resultats institucionals.
- Suport en la planificació i implementació de l’estratègia de gestió bibliogràfica i realitzar el manteniment de la base de dades de publicacions, el dipòsit en accés obert i l’anàlisi bibliomètrica.
- Incorporació i manteniment de dades al programa de gestió Fundanet.
- Gestió de bases de dades i recursos institucionals (Fundanet, Gestor CV, Bibliometria, Accés Obert…)
- Elaboració de la memòria científica anual.
- Reporting econòmic i elaboració de fitxes i informes.
- Suport a la gestió de projectes nacionals e internacionals
- Altres funcions assignades per Direcció i Gerència vinculades a l’àmbit d’actuació.
PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA
REQUISITS
- Formació mínima universitària de grau en l’àrea de les ciències de la salut, ciències socials, humanístiques o econòmiques (diplomatura o llicenciatura).
- Formació complementària relacionada amb el lloc de treball.
- Experiència en gestió de dades i indicadors.
- Coneixements de gestió i recerca en diferents bases de dades com ISI of Knowledge, Scopus, entre d’altres.
- Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office) especialment Excel i Power Point, nivell avançat.
- Aptituds per treballar en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, d’organització, habilitats de comunicació, dinamisme, polivalència, rigor, responsabilitat i confidencialitat.
ES VALORARÀ
- Nivell alt (nadiu o acreditat) d’expressió oral i escrita en català i castellà.
- Nivell mig d’expressió oral i escrita d’anglès
- Experiència en gestió de dades bibliomètriques i indicadors en l’àmbit de la investigació sanitària i/o biomèdica.
- Experiència en la preparació i enviament dels fitxers UNEIX.
- Experiència amb el programa Fundanet
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
- Selecció de CV’s: A la pàgina de la convocatòria es publicarà el llistat provisional on s’identificaran els CV’s aptes i no aptes segons requisits exigits. Les persones aspirants que no compleixin els requisits indicats en el punt perfil de la persona i requisits no passaran a la següent fase, i disposaran de 5 dies naturals per presentar al·legacions, finalitzat el termini es publicarà el llistat definitiu.
- Valoració del CV: Valoració dels currículums fins a una puntuació màxima de 40 punts.
- Carta escrita de Motivació: Adjuntar al currículum carta de motivació amb una llargada màxima de 2500 caracters amb espais. Amb una puntuació màxima de 20 punts.
Per accedir a la fase d’entrevista és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 50 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum i carta de motivació.
- Entrevista personal. Es realitzarà una prova juntament amb l’entrevista, amb una puntuació màxima de 40 punts.
| Ítems |
40 |
| Actitud |
10 |
| Encaix en el lloc de treball |
10 |
| Experiència, funcions desenvolupades/habilitats |
10 |
| Treball en equip |
10 |
Per tal de superar el procediment de selecció (CV, carta de motivació, prova i entrevista) la puntuació total ha de ser superior a 85 punts.
COMITÈ DE SELECCIÓ
- President/a: Francesc López (Gerent IISPV)
- Vocal 1: Elisabet Galve (Direcció Oficina Tècnica IISPV)
- Vocal 2: Elga Schreiber (Unitat Projectes)
SUPLENTS:
- President/a: Joan Vendrell (Director IISPV)
- Vocal 1: Elisabet Vilella (Subdirectora IISPV)
- Vocal 2: Conchi Aznarez (Recursos Humans)
CANDIDATURES
- El CV ha d’incorporar el número de DNI / NIE o document d’identitat personal
- Enviar el CV i la Carta de Motivació a través del formulari que trobareu dins de la oferta a la web de l’IISPVhttps://www.iispv.cat/treballa-amb-nosaltres/
Per qualsevol dubte o qüestió: recruitment@iispv.cat
DATA LÍMIT DE RECEPCIÓ DE CV 08/01/26
COMUNICACIONS
L’IISPV informarà als candidats/es si han estat admesos o exclosos per accedir a l’entrevista i a la prova.
Condicions laborals
- Tipus de jornada: completa
- Lloc físic de treball: Oficina Tècnica IISPV (principalment Reus/Tarragona)
- Contracte: Indefinit
- Retribució: 30.000-32.000 euros
- Incorporació: gener 2026