MÁS INFORMACIÓN

IC20_25 PERSONAL TÈCNIC DE GESTIÓ DE DADES

31/03/2025

Descripción del trabajo

CONVOCATÒRIA DE VACANT IC20_25

 

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL

 

Personal tècnic de gestió de dades

 

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

La persona escollida haurà de donar suport en les següents funcions i activitats:

  • Planificar, recollir, organitzar i estandaritzar les dades necessàries per donar resposta als indicadors estructurals, econòmics i de producció científica de les unitats i dels grups de recerca de cara a la seva explotació i difusió, així com a les peticions d’organismes externs.
  • Donar resposta a les diferents peticions internes i externes de dades i resultats institucionals.
  • Suport en la planificació i implementació de l’estratègia de gestió bibliogràfica i realitzar el manteniment de la base de dades de publicacions, el dipòsit en accés obert i l’anàlisi bibliomètrica.
  • Incorporació i manteniment de dades al programa de gestió Fundanet.
  • Gestió de bases de dades i recursos institucionals (Fundanet, Gestor CV, Bibliometria, Accés Obert…)
  • Elaboració de la memòria científica anual.
  • Reporting econòmic i elaboració de fitxes i informes.
  • Altres funcions assignades per Direcció i Gerència vinculades a l’àmbit d’actuació.

 

PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA

REQUISITS

  • Formació mínima universitària de grau en l’àrea de les ciències de la salut, ciències socials, humanístiques o econòmiques (diplomatura o llicenciatura).
  • Formació complementària relacionada amb el lloc de treball.
  • Experiència en gestió de dades i indicadors.
  • Coneixements de gestió i búsqueda en diferents bases de dades com ISI of Knowledge, Scopus, entre d’altres.
  • Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office) especialment Excel i Power Point, nivell avançat.
  • Aptituds per treballar en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, d’organització, habilitats de comunicació, dinamisme, polivalència, rigor, responsabilitat i confidencialitat.

 

ES VALORARÀ

  • Nivell alt (nadiu o acreditat) d’expressió oral i escrita en català i castellà.
  • Nivell mig d’expressió oral i escrita d’anglès
  • Experiència en gestió de dades bibliomètriques i indicadors en l’àmbit de la investigació sanitària i/o biomèdica.
  • Experiència en la preparació i enviament dels fitxers UNEIX.
  • Experiència amb el programa Fundanet

 

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

  • Selecció de CV’s: S’identificaran els CV’s aptes i no aptes segons perfil i requisits.
  • Valoració del CV: Valoració dels currículums fins a una puntuació màxima de 30 punts.
  • Carta escrita de Motivació: Adjuntar al currículum carta de motivació amb una llargada màxima de 2500 caràcters amb espais. Amb una puntuació màxima de 5 punts.

 

Per accedir a la fase de prova és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 25 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum i carta de motivació.

  • Prova simulació cas real: Prova presencial amb la simulació d’un cas real. Amb una puntuació màxima de 25 punts.

Per accedir a la fase d’entrevistes, és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 45 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum, carta de motivació i prova.

  • Entrevista personal. Amb una puntuació màxima de 40 punts.
Ítems 40
Actitud 10
Encaix en el lloc de treball 10
Experiència, funcions desenvolupades/habilitats 10
Treball en equip 10

 

Per tal de superar el procediment de selecció (CV, carta de motivació, prova i entrevista) la puntuació total ha de ser superior a 85 punts.

 

COMITÈ DE SELECCIÓ

  • President/a: Francesc López (Gerent IISPV)
  • Vocal 1: Elisabet Galve (Direcció Oficina Tècnica IISPV)
  • Vocal 2: Yolanda Viñuales (Tècnica d’Explotació de dades de recerca)

SUPLENTS:

  • President/a: Joan Vendrell (Director IISPV)
  • Vocal 1: Elisabet Vilella (Subdirectora IISPV)
  • Vocal 2: Lluís Gallart (Director Biobanc IISPV)

 

CANDIDATURES 

  • El CV ha d’incorporar el número de DNI / NIE o document d’identitat personal
  • Enviar el CV i la Carta de Motivació a través del formulari que trobareu dins de la oferta a la web de l’IISPVhttps://www.iispv.cat/treballa-amb-nosaltres/

Per qualsevol dubte o qüestió: recruitment@iispv.cat

 

DATA LÍMIT DE RECEPCIÓ DE CV 31/03/25

 

COMUNICACIONS

L’IISPV informarà als candidats/es si han estat admesos o exclosos per accedir a l’entrevista i a la prova.

 

 

HR Excellence in Research

L’IISPV garantirà el dret a la igualtat d’oportunitats i de tracte, així com l’exercici real i efectiu de drets per part de les persones amb discapacitat en igualtat de condicions respecte a la resta de ciutadans i ciutadanes, a través de la promoció de l’autonomia personal, de l’accessibilitat universal, de l’accés a l’ocupació, de la inclusió a la comunitat i la vida independent i de l’erradicació de qualsevol forma de discriminació, de conformitat amb els articles 9.2, 10, 14 i 49 de la Constitució espanyola i a la Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat i els tractats i els acords internacionals ratificats per Espanya.

En cas d’empat, es prioritzarà la contractació de la persona amb discapacitat.

En cas d’empat entre persones de diferent gènere, es contractarà a la persona del gènere menys representat en el grup de treball/departament/servei en el que s’incorpori.

L’IISPV comta amb l’acreditacicó europea The Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R), compleix els principis generals de la Carta Europea de l’Investigador i el Codi de conducta per a la contractació d’investigadors.

 

Condiciones laborales

  • Tipus de jornada: completa
  • Lloc físic de treball: IISPV (principalment Reus/Tarragona)
  • Contracte: Indefinit
  • Retribució: grup II 29.000 € – 31.000 €
  • Incorporació immediata