MÉS INFORMACIÓ

IC01_22 TÈCNIC/A DE GRAU MITJÀ DE COMUNICACIÓ.

28/01/2022

Descripció del treball

La unitat de Comunicació de l’IISPV:

  1. Gestiona la imatge de l’Institut,
  2. Elabora, executa i coordina l’estratègia de comunicació aprovada en el Pla de Comunicació.
  3. Elabora continguts d’atenció a l’usuari. Així mateix, participa en el desenvolupament dels projectes web i de comunicació digital.

La unitat està adscrita funcionalment a la direcció i gerència de l’IISPV i en estreta relació amb la resta d’unitats de l’institut.

La persona escollida haurà de desenvolupar, principalment aquestes tasques:

  • Redacció, revisió i elaboració de continguts (web, campanyes email màrqueting, catàlegs, etc).
  • Edició i manteniment del continguts web i xarxes socials.
  • Renovar els webs existents, d’acord amb els criteris tècnics, d’estil i d’imatge institucionals, i elaborar si s’escau, nous webs.
  • Millorar la usabilitat, l’accessibilitat i la garantia de la qualitat dels portals web.
  • Campanyes d’ email màrqueting, creació, gestió i seguiment
  • Gestió de la imatge institucional.
  • Disseny gràfic i imatge dels materials per la promoció general i específica.
  • Coordinació de portals
  • Detecció i avaluació de millores potencials al web.
  • Col·laboració amb proveïdors externs en el desenvolupament de les funcions.
  • Redacció del pla de comunicació de l’institut, execució del pla de comunicació i de les estratègies comunicatives institucionals de l’àmbit d’actuació.
  • Contribuir al desenvolupament de les eines i aplicacions informàtiques institucionals pròpies de l’àmbit d’actuació.
  • Usar, mantenir i millorar els sistemes de gestió de processos i tasques, així com d’organització de la informació.
  • Desenvolupament d’una estratègia de captació de fons públics i privats.
  • Diseny i implementació de campanyes i accions de mecenatge per a la captació de fons públics i privats institucionals i per a grups de recerca.
  • Establiment de sistemes de mesura de l’èxit del mecenatge i impacte del pla de comunicació de l’Institut
  • Organització d’actes institucionals i promocionals
  • Altres funcions assignades per Direcció i Gerència vinculades a l’àmbit d’actuació.

 

PERFIL DE LA PERSONA CANDIDATA

  • Formació mínima universitària de grau (diplomatura o grau), en l’àmbit de la comunicació.
  • Formació complementària relacionada amb l’àmbit de la comunicació, en general, i amb l’àmbit de la comunicació digital, disseny gràfic, i/o el màrqueting i la publicitat i/o comunicació audiovisual, o similar, en particular.

 

REQUISITS

  • Redacció de textos corporatius, institucionals, de promoció i captació orientats al web i a les campanyes digitals.
  • Excel·lents competències comunicatives.
  • Nivell alt (nadiu o acreditat) d’expressió oral i escrita en català i castellà.
  • Nivell d’expressió oral i escrita d’anglès, (minim nivel B2 o similar acreditable)
  • Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office) especialment Excel i Power Point, nivell avançat.
  • Experiència mínima de 3 anys demostrable en l’àmbit la comunicació i la comunicació digital, en particular, així com en màrqueting.
  • Competència i experiència amb sistemes de gestió de continguts web (CMS). Es valorarà positivament l’experiència amb CMS corporatius: Houdini, WordPress, Liferay…
  • Aptituds per treballar en equip, capacitat de treballar de forma autònoma, d’organització, amabilitat, dinamisme, polivalència, rigor, responsabilitat i confidencialitat.

 

ES VALORARÀ

  • Habilitat per a les relacions personals.
  • Domini de Photoshop, Indesign, Illustrator o programes similars
  • Formació complementària
  • Motivació, creativitat, iniciativa i actitud proactiva.
  • Capacitat d’aprenentatge continuat, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Compromís amb la qualitat, amb l’optimització dels recursos i amb la consecució de resultats.
  • Coneixements de SEO, optimització i posicionament als cercadors.
  • Coneixements d’HTML 5 i CSS 3.
  • Coneixements en gestió de CRM.
  • Domini de conceptes web bàsics (servidor, enllaç, redirecció, fil d’Ariadna, error 404…).
  • Nocions de disseny web i disseny adaptatiu (responsive).
  • Nocions de tecnologia i qüestions tècniques relacionades amb el funcionament d’un web.
  • Interès i cura per la llengua, i pulcritud en la correcció lingüística.
  • Versatilitat per adaptar el to i el missatge al públic i als objectius.
  • Competència en la traducció de textos escrits, en especial català-castellà i Català-anglès.
  • Domini avançat d’internet i coneixement de les noves tendències a la xarxa i els nous formats comunicatius.
  • Coneixement d’eines específiques utilitzades en la gestió de projectes web: InVision, Basecamp… o similars.
  • Altres aplicacions i eines digitals utilitzades en el món de la comunicació i la comunicació digital, en particular.
  • Experiència prèvia en projectes similars.
  • Domini avançat d’internet i coneixement de les noves tendències a la xarxa i els nous formats comunicatius.
  • Coneixement d’eines de planificació de projectes i tasques: JIRA, etc.
  • Capacitat d’identificació i de resolució de problemes i reptes.
  • Nocions sobre la legislació vigent en matèria de protecció de dades, de galetes (cookies), sobre els drets d’imatge i els drets d’autor.
  • Experiencia previa en fundraising.

 

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

  • Selecció de CV’s: S’identificaran els CV’s aptes i no aptes segons requisits exigits. Els aspirants que no compleixin els requisits indicats en el punt perfil de la persona i requisits no passaran a la següent fase.
  • Valoració del CV: Valoració dels currículums fins a una puntuació màxima de 40 punts.
  • Carta escrita de Motivació: Adjuntar al currículum una carta de motivació amb una llargada màxima de 2500 caracters amb espais. Amb una puntuació màxima de 20 punts.

 

Per accedir a la fase d’entrevista és necessari haver obtingut una puntuació mínima de 30 punts en la suma de puntuacions de la valoració del currículum i prova escrita

  • Entrevista personal (entrevista). Amb una puntuació màxima de 40 punts.

 

Ítems 40
Actitud 10
Encaix en el lloc de treball 10
Experiència, funcions desenvolupades/habilitats 10
Treball en equip 10

 

COMITÈ DE SELECCIÓ

  • President/a: Dra Elisabet Vilella. (Direcció)
  • Vocal 1: David Martín. (Recursos Humans)
  • Vocal 2: Ivan Rodón. (Tècnic d’àrea)
  • Vocal 3: Jordi Duch. (Tècnic d’àrea)

SUPLENTS:

  • President/a: Dr. Joan Vendrell. (Direcció)
  • Vocal 1: Ana Méndez. (Recursos Humans)
  • Vocal 2: Montse Cartanyà. (Tècnic d’àrea)
  • Vocal 3: Jordi Cubells. (Tècnic d’àrea)

 

CANDIDATURES 

Per qualsevol dubte o qüestió: recruitment@iispv.cat

 

DATA LÍMIT DE RECEPCIÓ DE CV 28/01/2022

 

COMUNICACIONS

L’IISPV informarà als candidats si han estat admesos o exclosos per accedir a l’entrevista.

Condicions laborals

  • Tipus de jornada: completa
  • Lloc físic de treball: Qualsevol de les seus de l’IISPV (Principalment, HUSJ de Reus, HUJ23 de Tarragona, Facultat de Medicina de Reus)
  • Contracte: Indefinit.
  • Categoria: Grup 2
  • Retribució: 27.404,02 € anuals bruts
  • Incorporació aproximada: segona quinzena de febrer de 2022